[linux] Re: het toppunt...

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Wo Feb 21 17:10:49 CET 2007

Hans Paijmans wrote:

> Dit is inderdaad het toppunt!!!
>
> (En we hebben als bestuur NOG STEEDS geen modus operandi om
> het als NLLGG aan te pakken).
>
> Mijn advies is dat dit inderdaad onder de ogen van niet alleen de
> consumentenbond (die volgens mij niet onafhankelijk (meer) is)

Nooit geweest ook - terwijl je toch bij een consumentenorganisatie
veel enthousiasme voor linux zou verwachten. Maar alles is daar MS wat
de klok slaat.

Ik dacht: misschien is de NMA/DTe een beter meldpunt.
Maar als je daar gaat kijken zie je:

Downloaden bestanden

Publicaties en besluiten worden op de DTe site gepubliceerd in Excel,
Word en PDF-format. Dus dat is ook al niet bemoedigend.

> te brengen, maar dat dit ook naar de dagbladen toe moet.
>
> GODVERDEGODVER...

ik dacht dat jij bij een katholieke universiteit werkte?

--
Wybo