[linux] Re: met enige ergernis

Wo Feb 21 23:54:23 CET 2007

On Wed, 21 Feb 2007, Roeland Th. Jansen wrote:

> omdat het aantal approval mails anders drastisch toe gaat nemen
> inclusief de bijbehorende load schat ik zo in...?
>
> Daarnaast is de discussie gauw dat andere spam maatregelen dan ook niet
> nodig zijn, want we hebben een white list/subscription model, toch?

Ik denk niet dat het issue is dat er geen maatregelen noodzakelijk zijn.
Maar welke maatregelen en welke bijwerkingen je daarvan wil accepteren.

Ik denk dat er serieuze vraagtekens te zetten zijn bij een blacklist zoals
SORBS. In ieder geval serieus genoeg om die wellicht als onwerkbaar of
ongewenst terzijde te schuiven.

En om de werkdruk te reduceren zou ik serieus overwegen om approvals weg
te mikken zonder ze nog langs een Mk I eyeball te laten gaan.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.