[linux] Maffe SIGSEGV

Wo Feb 28 01:29:35 CET 2007

Hoi,

Ik heb een test gedaan met Norman AV onder Linux. Op een Fedora Core 4
(FC4) machine gaat hij plat op het gezicht met:

--- SIGSEGV (Segmentation fault) @ 0 (0) ---

Opvallend is dat er een log wordt gestart die aangeeft dat e.e.a. op 1 jan
1970 werd gestart. (En niet 10 minuten geleden.)

Ik heb een strace gedraaid maar zie zo snel niet wat er mis gaat. Ik heb
het eertijds ook getest op CF4 maar dat was relatief lang geleden. Toen
ging hij nog niet op zijn plaat.

De 157kB strace file is ingepakt 15k en is te vinden op
http://hugo.vanderkooij.org/prive/nvcc.debug.txt.gz

Op een Centos 4.4 (Red Hat Linux enterprise kloon) gaat e.e.a. wel goed.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)