[linux] Re: Maffe SIGSEGV

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Wo Feb 28 11:04:10 CET 2007

Op wo, 28-02-2007 te 01:29 +0100, schreef Hugo van der Kooij:
> Hoi,
>
> Ik heb een test gedaan met Norman AV onder Linux. Op een Fedora Core 4
> (FC4) machine gaat hij plat op het gezicht met:
>
> --- SIGSEGV (Segmentation fault) @ 0 (0) ---
>
> Opvallend is dat er een log wordt gestart die aangeeft dat e.e.a. op 1 jan
> 1970 werd gestart. (En niet 10 minuten geleden.)

Ik heb hier al jaren een multitail in een xterm lopen, die al die jaren
aangeeft dat hij 1 jan 1970 is gestart. Ik meen dat de "Unix
tijdtelling" op dat moment is gestart. Ik neem aan dat het programma de
klok niet (goed) uitleest zodat de tijd op 000000000 blijft staan. Bij
multitail is dat verder geen probleem. Norman AV ken ik niet.

Aart