[linux] Re: Moederbord met LinuxBios

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Feb 28 08:00:54 CET 2007

Op wo, 28-02-2007 te 04:54 +0100, schreef Udo van den Heuvel:

> Andere vraag. Bel een van die winkels? Die doen dat vast wel voor je.
> Waarom zou je het niet zelf doen?

Dat zou kunnen. Ik moet toch eindelijk eens een nieuw systeem gaan
aanschaffen. Dus dat is zeker een optie. ;-}
Maar wat ik meer bedoelde is: als naast een moederbord met LinuxBios er
ook standaard systemen gaan worden gebouwd met dit moederbord, dan is er
een belangrijke omslag. En dat zou ik erg positief vinden. :-D

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>