[linux] Re: Moederbord met LinuxBios

Wo Feb 28 08:15:01 CET 2007

On Wed, 28 Feb 2007, Cecil Westerhof wrote:

> Dat zou kunnen. Ik moet toch eindelijk eens een nieuw systeem gaan
> aanschaffen. Dus dat is zeker een optie. ;-}
> Maar wat ik meer bedoelde is: als naast een moederbord met LinuxBios er
> ook standaard systemen gaan worden gebouwd met dit moederbord, dan is er
> een belangrijke omslag. En dat zou ik erg positief vinden. :-D

Ehh. Dat spelletje heet geloof ik vraag en aanbod. En dat is ongeveer een
welberekende gok. Als het 5 centen onder een ander board uit komt dan zal
het wel. En morgen met gaat de concurent er weer 5 cent onder en is het
weer over.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)