[linux] Re: welke videokaart

Zo Jul 8 09:52:57 CEST 2007

On Sun, Jul 08, 2007 at 07:57:31AM +0200, Julien Michielsen wrote:
> Een bijkomende overweging zou het al dan niet kunnen draaien van Google-
> earth kunnen zijn. Ik heb een ATI videokaart (Radeon Z300, en  wil
> eigenlijk niet,
> (Anderen met een Radeon die wel goed kunnen  Google-earth-en?)

ja hoor, een raden 9600 met fglrx werkt "prima' ls je de countless bugs
niet meetelt en het gebrek aan support van ATI.
Zonder fglrx kon het wel eens een drama zijn, dat google earth (o.a. qua
snelheid, of gebrek er aan). Maar met de drivers is het ook een drama.
Dan werkt fglrx wel maar dan loop je tegen andere zaken aan. Zaken die
pas een paar jaar bekend zijn/waren en niet gefixed zijn/werden.

--
http://www.linux-it.nl