[linux] Re: Vastlopen en Unable to handle kernel paging request

Huub Reuver h_reuver op mantell.xs4all.nl
Zo Jul 8 13:06:40 CEST 2007

On Sun, Jul 08, 2007 at 12:59:54PM +0200, Huub Reuver wrote:
> [...]
..
> Neem eens contact op met de Linux Kernel Mailing lijst. Zij kunnen
> bepaalde functies aanraden. (Bijvoorbeeld CONFIG_DEBUG_INFO of
> CONFIG_STACK_UNWIND.) Afhankelijk van waar de fout zich bevind kunnen
> andere opties noodzakelijk zijn.
>
> Voor hetzelfde geld krijg je het advies te upgraden naar 2.6.21.xx.
..

De goede volgorde voor support is natuurlijk eerst Ubuntu, als dat geen
oplossing biedt een vanilla kernel installeren en dan aankloppen bij de
LKML.

Je kunt van de mensen achter kernel.org niet verwachten dat ze oude
zwaar gepatchte kernels gaan onderhouden.

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver