[linux] VmWare disk van tree maken

Di Jul 10 12:49:21 CEST 2007

Hoi,

Wellicht zoek ik verkeerd of kan het domweg niet. Maar ik zou van een
directory op de harddisk (/var/virus/collection) eigenlijk een disk maken
die ik kan laten gebruiken door clients in VmWare.

Om het gemakkelijk te maken draait de client naar alle waarschijnlijkheid
geen Linux. De VmWare server zelf uiteraard wel.

Iemand nog slimme suggesties waar ik overheen heb gekeken?

De voorkeur van direct disk gebruiken boven samba/nfs is de snelheid.
(Naar ik hoop.)

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)