[linux] Re: VmWare disk van tree maken

Di Jul 10 21:26:33 CEST 2007

On Tue, 10 Jul 2007, Peter Vollebregt wrote:

> Dit heet een shared folder en dat moet je aanzetten in vmware (staat
> standaard uit). Als het aanstaat zie je dat in de windows verkenner. Met
> vmware workstation althans (met ingewikkelder heb ik geen ervaring) kan
> je dat definieren ergens in de preferences.

En dat is alleen voor de WorkStation software. Niet voor de Server
software. Vandaar mijn vraag.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)