[linux] Re: Kun je een symbolic-link-directory aanmaken?

Za Jul 28 16:05:28 CEST 2007

Wybo Dekker wrote:

> ik heb deze discussie niet gevolgd, dus misschien mis ik iets, maar
> 1. van de 4.7 G moet nog overhead af voor het filesysteem en
> 2. waarom gebruik je niet k3b? Die geeft keurig wanneer je dvd vol zit.

Duurt nog een tijdje eer ik hieraan ga beginnen, maar was ook van plan
k3b te gaan gebruiken. Heb het hiervoor, directory na directory,
geprobeerd met growisofs, en dan was de dvd bijna vol (99,88%) na 1212 MB.

--
Julien Michielsen