[linux] Re: Wanneer grub niet booten wil (i.c.m. SuSE 10.2)]

Do Mrt 8 19:23:19 CET 2007

On Thu, Mar 08, 2007 at 05:00:34PM +0100, Hans Paijmans wrote:
> Linux opnieuw installeren. Heb ik een tijdje geleden ook gehad. Linux
> begint steeds meer op Windows te lijken :-(

Er zijn een paar zaken waarbij je linux opnieuw moet instaleren. Een
verknalde grub/lilo hoort daar niet bij.

Je kunt je beter concentreren op hoe het komt dat de boel op een hoop
loopt. Daarnaast is het wellicht zinnig om te kijken waarom steevast
mensen last hebben met systemen. Gebrek aan geduld om iets te fixen,
documentatie niet lezen of wat dan ook.....

--
http://www.linux-it.nl