[linux] Re: Wanneer grub niet booten wil

Vr Mrt 9 11:20:24 CET 2007

On Fri, Mar 09, 2007 at 09:08:41AM +0100, Hans Paijmans wrote:
> Pas op dat je je ervaringen met Windows van acht jaar geleden niet
> bepalend laat zijn voor je kijk op de Windows van nu...

zo erg als W98/USB en WinME was, is het inderdaad niet (meer).

> Ja, ik heb ook de pest aan Microsoft, maar je kunt niet ontkennen dat
> ze in termen van stabiliteit en veiligheid een grote inhaalslag hebben
> gemaakt. En er is niets dodelijker voor Linux en Open Source dan afgeven
> op fouten in Windows die al lang niet meer bestaan...

maar ik kan wel een aardig dagdeel met annoyances, inproductiviteit etc
vullen zonder te liegen of te overdrijven.

de NT5.x based prodcten zijn wel aardig. Maar niet meer dan dat. Er
zitten teveel tekortkomingen in, zeker in de serverhoek; op de desktop
is het probleem natuurlijk dat het out of the box niet veel is en dat
het oppimpen ervan je veel tijd en geld gaat kosten. Tenzij je alles
(zoals wel vaker in windowsland gebeurt) de boel "leent".

Als je slecht wil slapen moet je eens W2003EE/Exchange2003 een tijdje
beheren plus een stel XP machine met AD.
Dan ben je weer blij dat je unix gebruikt.........

--
http://www.linux-it.nl