[linux] Re: [stamtafel] Re: debat over energieverslindende apparaten

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Mrt 13 08:14:01 CET 2007

Op di, 13-03-2007 te 03:41 +0100, schreef Hans Rood:
> Kunnen we dat cijfermatig onderbouwen?

Mijn apache server draait op een Pentium II 300 MHz. In het verleden was
het daarnaast zelfs mijn router, firewall en e-mail server. Probeer dat
maar eens met IIS.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>