[linux] Re: Wanneer grub niet booten wil (i.c.m. SuSE 10.2)]

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Wo Mrt 14 17:44:32 CET 2007

Julien Michielsen schreef:

> Jazeker!

En heb je mijn suggestie al geprobeerd. Die stelt dat het fout gat omdat
(hd0) naar de verkeerde device wijst.
Kan je ook proberen door binnen grub (na GRUB als je ni de grub shell
zit) via tab completeion te kjjken wat er tevorschijn komt als je na
'kernel hd(0,0)/boot/' op tab drukt (tab-completion werkt hier ook).

Peter