[linux] Re: "gemakkelijke" usb wlan voor Linux en mijn huwelijk

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di mei 1 08:41:02 CEST 2007

Chantal wrote:

> Neem mij niet kwalijk, mag ik dit ook lezen en beantwoorden als lid vanh
> het andere geslacht?

En dan vergeet ik /een/ keer mijn gebruikelijke
aanhef van "Heren en incidentele dame"... :-)

>   > Wat is een usb wlan dongeltje dat ik gewoon om de hoek
>
> Ik heb een WL-167G van Asus gekocht, die schijnt een linux driver te
> hebben. Ik heb hem nog niet geïnstalleerd omdat mijn nieuwe PC een
> interne netwerkkaart heeft die niet ondersteund wordt en ik dus geen
> internet (= geen updates) kan ophalen. Heb nog geen zin gehad om erin te
> duiken. Dus nog even onder Windows...
.
Laat een keer weten of die WL-167G werkt... Overigens, waarom zou je
niet vanaf je laptop met die WL-huppelepup [proberen te] internetten?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693