[linux] Re: "gemakkelijke" usb wlan voor Linux en mijn huwelijk

Erik Dooper edooper op gmail.com
Wo mei 2 17:42:55 CEST 2007

On Mon, 2007-04-30 at 14:26 +0200, Hans Paijmans wrote:

[ snip ]

> Wat is een usb wlan dongeltje dat ik gewoon om de hoek
> kan kopen, inpluggen en verwachten dat het onmiddellijk
> met Suse 10.2  gaat lopen...?

Nog een kleine stuiptrekking over dit topic - ik zat net ergens in de
Januari 2007 uitgave van Linux Magazine te bladeren, en daar stond een
prachtig overzichtje in van wireless devices onder Linux.

Misschien heeft iemand die uitgave liggen en een scanner die werkt onder
Linux?

Groeten,
Erik