[linux] Re: "gemakkelijke" usb wlan voor Linux en mijn huwelijk

Leo Flikweert lflikweert op solcon.nl
Vr mei 4 20:01:17 CEST 2007

On 5/2/07 5:42 PM, "Erik Dooper" <edooper op gmail.com> wrote:

> Nog een kleine stuiptrekking over dit topic - ik zat net ergens in de
> Januari 2007 uitgave van Linux Magazine te bladeren, en daar stond een
> prachtig overzichtje in van wireless devices onder Linux.
>
> Misschien heeft iemand die uitgave liggen en een scanner die werkt onder
> Linux?

Beste Erik,

Ik denk dat je met een scanner Netstumbler bedoelt? Onder OSX heet het
iStumbler, daar heb ik goede ervaring mee.
Niet iedere kaart werkt met Netstumbler je kan meer info vinden op
www.netstumbler.org

Groet,
Leo