[linux] Re: "gemakkelijke" usb wlan voor Linux en mijn huwelijk

Vr mei 4 20:24:11 CEST 2007

On Fri, 4 May 2007, Leo Flikweert wrote:

> Ik denk dat je met een scanner Netstumbler bedoelt? Onder OSX heet het
> iStumbler, daar heb ik goede ervaring mee.
> Niet iedere kaart werkt met Netstumbler je kan meer info vinden op
> www.netstumbler.org

Ik denk dat iemand een copy van een artikel wil aanbieden.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)