[linux] Re: "gemakkelijke" usb wlan voor Linux en mijn huwelijk

Leo Flikweert lflikweert op solcon.nl
Vr mei 4 20:38:47 CEST 2007

On 4/30/07 2:26 PM, "Hans Paijmans" <j.j.paijmans op uvt.nl> wrote:

> mijn vrouw maakt zure opmerkingen over het feit dat ik al twee
> dagen probeer de sitecom wl-113 onder Linux aan de praat te krijgen.
> Een andere dongel, die op mijn laptop loopt, kon ook alleen
> maar met veel gepriegel aan het werk worden gezet.

Beste Paai,

De Sitecom WL-113 heeft bij mij een half jaar in de kast gelegen omdat ie
onder XP niet goed te installeren was. De verbinding was er nooit langer dan
30 seconden. Pas met SP2 bleef de link wel up.

Groet,
Leo