[linux] Re: APMAP: Wireless access point naar Tom Tom

Leo Flikweert lflikweert op solcon.nl
Vr mei 4 20:59:42 CEST 2007

On 4/11/07 1:04 AM, "Hugo van der Kooij" <hvdkooij op vanderkooij.org> wrote:

> Ik heb mijn freubelwerk wat meer op orde.
> Wie belangstelling heeft kan op http://hugo.vanderkooij.org/misc/apmap.htm
> iets meer vinden over mijn scripts in een poging om wireless Access Points
> info te vergaren en via een database naar OV2 files om te zetten.

Hoi Hugo,

Ik heb zelf ook een Palm dus ik heb wel interesse om hier aan mee te werken.

Je zou ook de FON routers toe kunnen voegen, ik heb zelf binnenkort ook een
Fonera. (Linux-router)
Bij Fon Kun je gebruik maken van andere Fon routers over de wereld als je er
zelf ook 1 hebt draaien. De Accesspoints staan op de site maps.fon.com.

Groet,
Leo Flikweert