[linux] Re: "gemakkelijke" usb wlan voor Linux en mijn huwelijk

Zo mei 6 11:21:32 CEST 2007

On Sun, 6 May 2007, Roeland Th. Jansen wrote:

> het credo blijft dan ook:
>
> koop de hardware wat bij je OS hoort.

En wanneer heb jij voor het laatst een "Yes, it works with Linux" logo
gezien op een product?

Wellicht moeten we toch eens een 'branding programma' gaan opzetten.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)