[linux] Re: "gemakkelijke" usb wlan voor Linux en mijn huwelijk

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Zo mei 6 11:46:54 CEST 2007

Hugo van der Kooij wrote:

> En wanneer heb jij voor het laatst een "Yes, it works with Linux" logo
> gezien op een product?

Het /komt/ voor. Niet vaak, maar het komt voor. Soms werkt het dan toch
niet,
omdat de fabrikant wel de chip, maar niet de verpakking heeft veranderd...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693