[linux] mogelijkheid automatische netwerk-check (+ herstel) na suspend-reboot

Za mei 12 18:41:07 CEST 2007

Kort geleden heeft een bekende mij gewezen op de mogelijkheid je systeem
via suspend sneller te herstarten nadat je het uit hebt gezet. Inderdaad
blijkt het daarmee sneller te herstarten, maar na een automatische sus-
pend-herstart blijk ik geen internet-verbinding meer te hebben. Wat is
een makkelijke manier die verbinding weer werkend te krijgen, en hoe zou
je dat na een herstart automatisch kunnen doen?
--
Julien Michielsen