[linux] Re: mogelijkheid automatische netwerk-check (+ herstel) na suspend-reboot

h_reuver op mantell.xs4all.nl h_reuver op mantell.xs4all.nl
Ma mei 14 05:09:40 CEST 2007

On Sun, May 13, 2007 at 11:08:39PM +0200, Martijn van Oosterhout wrote:

> Ik heb een ipw3945 en soms heeft het een "modprobe -r <module>;
> modprobe <module>" nodig voordat het weer werkt. Ik heb nog niet
> uitgezocht hoe dat automatisch te doen bij resume.

Net als de SysV rc-files heeft ook acpi bepaald "runlevels" die
uitgevoerd worden bij een suspend-to-disk en een resume.
Dit zijn dus gewoon scripts die uitgevoerd worden bij hibernate en
resume.

Zoek eens de structuur van de /etc door.
(Werk nu niet op een laptop, dus bepaalde packages voor apm/acpi
missen hier.)

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver