[linux] Re: Geheugen probleem met Acer Aspire

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do mei 17 11:02:38 CEST 2007

Op do, 17-05-2007 te 10:50 +0200, schreef Udo van den Heuvel:

> Je hebt de kernel natuurlijk juist geconfigureerd voor deze hoeveelheden
> geheugen?

Nope, het is gewoon een standaard SUSE 10.2 install met een
2.6.18.8-0.1-default kernel. Dit houdt in dat ik mijn eigen kernel moet
gaan bakken? Zo ja, wat is een goede pointer?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>