[linux] Re: Experimenteren met 1 server en 2 internetverbindingen

Peter Fokker nllgg op berestijn.nl
Wo Okt 24 22:15:52 CEST 2007

"Casper Gielen" wrote:
> Op dinsdag 23 oktober 2007, schreef Peter Fokker:
[...over dual-WAN routing...]

> De samenvatting van het hele verhaal is dus: koop een kastje :)
>
> Vergeet niet dat je met zo'n kastje een nieuw zwak punt toevoegt, namelijk het
> kastje zelf. Als dat uitvalt heb je helemaal geen internet.

Zo'n kastje voegt inderdaad een single point of failure toe, maar het
klinkt mij wel het eenvoudigste in de oren. Bedankt voor de reactie.

Groeten,

--Peter Fokker

--
Q: Hoe noem je een consultant die migratie van Linux naar Windows adviseert?
A: Een spookrijder op de informatiesnelweg.