[linux] Re: picasa

Jan Gnodde info op gnodde.com
Zo Sep 9 13:34:44 CEST 2007

Op Saturday 08 September 2007 22:04:07 schreef Roeland Th. Jansen:
> Mijn vrouw, fervent linux gebruikster, wil soms per ongeluk nog wel eens
> op konqueror klikken, in plaats van firefox. Aangezien ze nogal wat
> websites bezoekt, en het nogal eens niet werkt....

Ik klik ook wel eens op konqueror, maar dan niet per ongeluk: het overkomt me
regelmatig, dat ff instort bij het laden van sommige multimedia-bestanden.
Dan gebruik ik konqueror, die het vrolijk wel prima doet.

> 't Is gewoon een sneu product. Afvoeren of fixen. Voorlopig is van dat
> fixen niet veel terecht gekomen, dus dan afvoeren.

Dat is "gewoon" niet waar... :-)
Zeker pagina's, die voldoen aan de w3-normen worden goed weergegeven (en daar
zouden alle pagina's aan moeten voldoen...). Er is wel een aantal zaken, dat
ik bij konqueror mis, bv. tabbed browsing. Anders zou ik het wellicht als
standaard browser gebruiken.

> Echt, als je er serieus mee werkt, dan heb je binnen een dag al ellende
> meegemaakt. Met firefox duurt dat aanmerkelijk langer.

Bij mij dus niet.

Jan.