[linux] Re: Linux VPN in een Windows omgeving

Casper Gielen casper op dse.nl
Do Sep 27 02:32:58 CEST 2007

Op woensdag 26 september 2007, schreef Cecil Westerhof:
> welke stappen zou ik moeten nemen? En wat is zinvolle documentatie? Op
> dit moment ben ik -wat VPN betreft- nog een tabula rasa.
Ik ben zelf ook geen expert, maar er is een hele dierentuin aan verschillende
VPN technieken. De eerste stap is uitzoeken wat er bij jullie op het werk
gebruikt wordt.
Microsoft is nogal fan van PPTP, en dit wordt (dus) veel gebruikt in Windows
omgevingen. Als je manager niet weet wat er gebruikt wordt zou ik hiermee
beginnen. (Verplichte verwijzing naar Google hier invullen).

--
	Casper Gielen
casper op gielen.name, CAPSLOCK2000 op zvdk.nl
> Wait a minute! Did you just compare Windows Vista with Ferrari?
It's expensive to own, expensive to fix, and makes you curse like an italian.
						-- eclectro on Slashdot

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part.