[linux] Re: installatie-fout refererend naar (geinstalleerde) wxWidgets

Caspar Maessen cmaessen op casco.demon.nl
Ma Dec 1 21:04:13 CET 2008

Op maandag 1 december 2008, schreef Julien Michielsen:

  > mee. Wat ik je nog vragen wil: hoe kwam je aan de dependencies lijst,
  > waar je jouw lijst uit hebt gehaald?
Zoals ik al schreef, geen idee. Het zou kunnen dat ik 'm uiteindelijk zelf heb
samengesteld op basis van trial and error.

  > Nu kan ik gaan zien of ik deze hugin goed aan de praat krijg.
Ik hoop voor je dat 't lukt. Het is een prima programma waarmee snel goede
resultaten zijn te behalen.

Caspar.