[linux] Re: installatie-fout refererend naar (geinstalleerde) wxWidgets

Fred Mobach fred op mobach.nl
Di Dec 2 16:13:35 CET 2008

On Monday 01 December 2008 20:45, Julien Michielsen wrote:

> Je wist een boel dependencies op te dissen, en die heb ik allemaal zo
> uitgebreid neergezet, maar het hielp niet. Toen kwam ik op de
> gedachte een vergelijkbare rpm te zoeken met rpmfind, en daar wist
> yast wel weg mee. Wat ik je nog vragen wil: hoe kwam je aan de
> dependencies lijst, waar je jouw lijst uit hebt gehaald?

In een source RPM bestand staat gemeenlijk een zogenaamd spec (van
specificaties) bestand. Daarin behoren de dependencies te worden
vermeld.
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : http://fred.mobach.nl