[linux] Hoe installeer je noscript in Firefox?

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Vr Dec 5 08:55:07 CET 2008

Het zal wel weer een domme vraag zijn-- ik kan nou eenmaal beter met tekst uit
de voeten dan met menus en plaatjes  ;-)

Ik wil noscript installeren in Firefox. Je ziet met google massa's
beschrijvingen van hoe geweldig het is als je het eenmaal geïnstalleerd hebt,
maar nergens kan ik vinden hoe je het installeert.

Ik heb wel een menukeuze addons gevonden, maar daar staan alleen de reeds
geïnstalleerde addons in.

Downloaden is eenvoudig, dan krijg je een xpi file, maar als je die opent met
Firefox krijg ik een (ongespecificeerde) Installation error.

Hoe nu?

--
J.J. Gerritse
Mühlenstraße 11