[linux] Re: Hoe installeer je noscript in Firefox?

Bas Grolleman bgrolleman op emendo-it.nl
Vr Dec 5 10:20:18 CET 2008

Kijk even bij help -> "Over Mozilla Firefox" of je versie 3 hebt . (Bij
Ubuntu 8.10 in iedergeval, en ik geloof ik al bij 8.04)
Dan ga je naar Extra -> "Add-Ons" en kies je het eerste blad (Add ons
verkrijgen), er zit daar een zoekveld, en zoek daarin op "NoScript", dan zou
hij ertussen moeten staan en kan je op instaleren klikken.

gr. Bas