[linux] Re: Asus EEE 901

Fred Mobach fred op mobach.nl
Wo Jul 30 11:12:16 CEST 2008

On Wednesday 30 July 2008 00:33, Hugo van der Kooij wrote:

> Als in: 1 op de 10 firewalls met zo'n ding geeft panne op .... de
> disk. En dat terwijl we ze maar relatief kort leverden.

Wij leveren al jaren firewalls met compact flash kaartjes uit. Stuk bij
aankomst is minder dan 1 %, uitval binnen 4 jaar is tot nu toe hier 0
%.

Opmerking : wij laten de images read only mounten.

> Voor de rest van alle hardware is de disk uitval redelijk normaal.

Hier ook, oftewel vrijwel nihil. Maar dat spul gaat dan ook niet mee op
de motor.

> Aangezien ik niet op nachtmerries zit te wachten pushen we dus de
> klanten naar betrouwbare techniek met voorspelbare uitval percentages
> en laten we testen aan anderen over.

Graag gedaan. :-)
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : http://fred.mobach.nl