[linux] snmp traps sturen met daarin monitoring gegevens naar hp openview

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Wo Mrt 5 17:11:33 CET 2008

Hi,

Er is mij gevraagd: controleer diskspace e.d. en stuur een snmptrap naar
een hp openview bak als er een threshold bereikt wordt.
Ik heb uiteraaard al lopen googlen maar de eerste 6 pagina's aan hits
gaven niks bruikbaars.
Heeft iemand van jullie dit al eens aan 't handje gehad? Hoe?
Het ziet er heel ingewikkeld uit met die mibs en oid dingen etc.

Folkert van Heusden

--
Ever wonder what is out there? Any alien races? Then please support
the seti op home project: setiathome.ssl.berkeley.edu