[linux] Re: beeldscherm in de mist

Zo Mrt 9 11:51:04 CET 2008

On Fri, Mar 07, 2008 at 06:44:29PM +0100, Udo van den Heuvel wrote:

> Voor AMD/ATI spullen zijn er open source drivers.
> Persoonlijk kies ik niet snel voor intel.

en dat terwijl intel best wel moeite doet op de open source markt.

maargoed:

een vraag: welke open source driver werkt er met compiz/fusion?

(uit het boekje: t maakt me niet zoveel uit of het closed surce is, het
moet werken. open source is geen holy grail waaraan alles moet voldoen.
je beperkt jezelf veel teveel...)
--
http://www.linux-it.nl