[linux] Re: beeldscherm in de mist

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Zo Mrt 9 12:15:08 CET 2008

Roeland Th. Jansen wrote:

> en dat terwijl intel best wel moeite doet op de open source markt.

AMD recentelijk ook, als het eerder niet het geval was.
Zo was er op Fosdem 2008 iemand van ATI die uitleg kwam geven over de
grafische kaarten, de toekomstige ontwikkelingen, driversupport etc. Er
werd naar mijn mening een aardig realistisch beeld van de verwachtingen
geschetst. Zie http://www.radeonhd.org/?page=fosdem_videos en b.v.
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=amd_tcore_release&num=1

> een vraag: welke open source driver werkt er met compiz/fusion?

radeonhd nog niet. Waarschijnlijk later dit jaar als de documentatie die
vrijgekomen is ook gebruikt is voor nieuwe features in de driver.