[linux] Re: beeldscherm in de mist

Zo Mrt 9 13:38:31 CET 2008

On Sun, Mar 09, 2008 at 11:51:04AM +0100, Roeland Th. Jansen wrote:
> [...]

Ik moet sporadisch Windows gebruiken, dus dan wordt het toch maar weer
een Intel CPU. (al heeft AMD ook een quad-core aangekondigd......)

> en dat terwijl intel best wel moeite doet op de open source markt.

Het ontwerp van die chips blijft gewoon Streng Geheim.

... en de voormalige baas van Microsoft best wel goeie dingen doet voor
Afrikaanse Malaria-slachtoffers. De liefdadige Bill & Melinda Gates
Foundation begint zelfs op een nieuw monopolie te lijken.

> (uit het boekje: t maakt me niet zoveel uit of het closed surce is, het
> moet werken. open source is geen holy grail waaraan alles moet voldoen.
> je beperkt jezelf veel teveel...)

Voor sommige mensen is dat een principe, maar het is ook weer zo dat er
weinig applicaties zijn voor Linux omdat er best wel Linux gebruikers
zijn, maar die willen meestal geen cent uitgeven voor hun software.
(niet dat Windows-gebruikers veel verschillen)

Voor ons bedrijf heeft de overschakeling op Linux vooral geleid tot
goedkopere Intel/AMD dozen; de prijs van het OS is niet zo significant.
Het nadeel is dat ook onze klanten minder voor de MiddleWare willen
uitgeven en straks gaan ze ook weer over de prijs van onze software
zeuren.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		Microsoft Windows Error Reporting
Dit probleem is veroorzaakt door Windows. Dit programma is gemaakt door