[linux] Re: beeldscherm in de mist

Ma Mrt 10 13:12:30 CET 2008

On Sun, Mar 09, 2008 at 12:15:08PM +0100, Udo van den Heuvel wrote:
> Zo was er op Fosdem 2008 iemand van ATI die uitleg kwam geven over de
> grafische kaarten, de toekomstige ontwikkelingen, driversupport etc. Er
> werd naar mijn mening een aardig realistisch beeld van de verwachtingen
> geschetst. Zie http://www.radeonhd.org/?page=fosdem_videos en b.v.
> http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=amd_tcore_release&num=1

Hmm, ik weet wel een paar man die het ATI gebeuren zwaar zouden
afslachten, en ik denk met terechte opmerkingen.

> radeonhd nog niet. Waarschijnlijk later dit jaar als de documentatie die
> vrijgekomen is ook gebruikt is voor nieuwe features in de driver.

Dan is ATI nog niet geschikt, Nog steeds niet. Al jaren niet. Daar maak
ik me zorgen om. Vast en zeker zal er een inhaalslag komen, maar
voorlopig zie ik nog niet in waarom ATI voordelen zou bieden....
Zo'n kaart geef je aan iemand weg die je graag wil pesten....
--
http://www.linux-it.nl