[linux] Re: doodziek word ik ervan...

Ma Mrt 10 13:03:54 CET 2008

On Sun, Mar 09, 2008 at 08:10:52PM +0100, Hans Paijmans wrote:
> De rationale achter de vervanging van (g)awk door mawk heb ik nog niet
> bevroed. Bij het vorige probleem: het vervangen van bash door iets
> anders, was de reden RUIMTEBESPARING. Nou vraag ik jullie:
> ruimtebesparing in de tijd dat 2 Gig RAM standaard aan het worden is, en
> de harde disks in honderden Gigabytes worden gemeten...

Ach, je ziet wel bij meer distributies dat er rare ideeen plaats vinden.
Ik ben zef van mening dat e.e.e.a gewoon moet werken en dat dat niet
door allemaal ideologische hersenspinsels, of andere achterhaalde
opmerkingen, je de gebruikers dwars moet zitten.

Vandaar dat er hier een aantal distributies zijn die gewoon hier de tent
niet binnen komen...

--
http://www.linux-it.nl