[linux] Re: off-topic, was: pagina's fetchen van een site die zijn afgeschermt met een loginpage

Koen de Jonge koen op procolix.com
Zo Mrt 16 21:55:06 CET 2008

Roeland Th. Jansen wrote:

> Want? Ik zie als moderator er eigenlijk weinig "off topic's" in.

Omdat het een applicatievraag is, maar na het lezen van de topic
omschrijving denk ik dat het wellicht toch on-topic is omdat de
applicatie 'linux gerelateerd' is.

      linux op nllgg.nl

Een algemene lijst over gebruik en beheer van Linux en andere Linux
gerelateerde zaken. Dit is /de/ lijst waar Linux gebruikers elkaar
helpen met allerlei technische zaken.

En om vervolgens zelf off-topic te doen:
Overigens zijn de andere lijsten op bovenstaande pagina al bijna
allemaal ten minste meer dan een jaar niet meer gebruikt.

Groeten,
Koen