[linux] Re: Huishoudboekje

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Do Mrt 20 07:46:08 CET 2008

On 20 Mar 2008, Peter Vollebregt wrote:

> Naar aanleiding van je aanbeveling heb ik wat tijd besteed aan Eekboek,
> maar ik kon er niet echt makkelijk mijn weg in vinden. Het is voor
> iemand zonder financiele kennis niet echt makkelijk inkomen (daar vroeg
> Hugo wel om meen ik), en ik kreeg het niet aan de praat. Toen ik daarna

Erm. Ik ben een noob op dat terrein. Desondanks vind ik Eekboek een
prima hulpmiddel. De mailinglijst is overigens behoorlijk behulpzaam.

Ja het werkt op de command line, maar da's voor mij geen . .

En de installatie, dat moet je toch echt lukken hoor. Er zijn zat
gebruikers inmiddels, dus daar doe je denk ik iets mis. Vraag het op
de mailinglijst....

--
The problems of business administration in general, and database management in
particular are much to difficult for people that think in IBMese, compounded