[linux] Re: Hangen van lsusb

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Mrt 24 12:16:35 CET 2008

Op ma, 24-03-2008 te 11:47 +0100, schreef Paul Slootman:

> Dit mag je nader toelichten.
> Een PCI kaart die eigenlijk een USB-hub is en achterin je PC zit?
> Ik stop PCI kaarten doorgaans in PCI slots, niet achterin mijn PC
> (vermoedelijk in een USB poort?)

Het is een PCI-kaart met vier USB-poorten. Doordat hij in een PCI-slot
zit, zitten de aansluitingen aan de achterkant van de PC. Dat is waarom
ik een hub heb die vandaar doorlust naar mijn bureau.
De term USB-hub is verwarrend (ik had waarschijnlijk beter kaart kunnen
gebruiken), maar hij werd toentertijd als USB-hub verkocht.

Het blijkt trouwens dat de vierde poort van die kaart (tot nu toe)
zonder problemen werkt.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>