[linux] Re: email verzenden in bulk door vereniging

frans bos frans op treinen.hobby.nl
Ma Mrt 24 13:14:42 CET 2008

Hugo van der Kooij schreef:

> En waarom kan je dat niet in plain text?

Omdat we in dat beeld ook beeldmerken en lettertype ed hebben

> Doe me een lol. 90% van de marketing is volgen van wat iemand anders
> heeft uitgezocht. En vaak zelfs zonder te kijken of het wel toepasbaar is.
>
> Hugo.

Die 90% kan ik uit eigen bevindingen bevestigen. De jeugd kan of wil
niet meer lezen. Als docent- VMBO heb ik al moeite om leerlingen een
blok tekst van  meer dan 10 regels achter elkaar te laten lezen, terwijl
een afwisselende opmaak wel de leerlingen erbij houdt.