[linux] Re: email verzenden in bulk door vereniging

frans bos frans op treinen.hobby.nl
Ma Mrt 24 14:04:19 CET 2008

Roeland Th. Jansen schreef:
> oh trouwens nog iets....
>
> Onze directeur vertelde dat als een van zijn kinderen een werkstuk in-
> leverdet, dat de vraag standaard is of het wel door de spellingscontrole
> gehaald is. Zo nee, dan mag dat alsnog gedaan worden.
>
> Volgens mij zou dat andersom moeten zijn, toch?

Doe ik ook. Anders weet je zeker dat je alle hersencellen die je hebt
moet gebruiken om het werkstuk te kunnen begrijpen. Ik zit niet
dagelijks op MSN en wil het taalgebruik dat ze daar gebruiken niet
aanleren. En staat dit soort taalgebruik er dan nog teveel in dan mogen
ze het opnieuw inleveren in het Nederlands. En dan geef ik Nask.

Frans