[linux] Re: email verzenden in bulk door vereniging

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Ma Mrt 24 16:37:21 CET 2008

Roeland Th. Jansen schreef:

> als de jeugd niet meer (wil) lezen, dan moet je dat probleem aanpakken en
> niet enen oplossing vinden die het probleem dan maar weg moffelt.

Heren,

Er werd toch gevraagd om een oplossing voor een probleem? Waarom gaat
dit dan over in een geloofsdiscussie over tekst versus html? Dat is
volstrket OT. Je weet niet over welke vereniging het gaat en wat het
doel van de te verspreiden tekst is - laat iemand aub zelf bepalen in
welke vorm hij dit doet.

We zijn toch lid van deze lijst om vragen te kunnen stellen, te
beantwoorden en om van elkaar te leren? Maar niet om elkaar te vertellen
hoe we iets moeten doen. Een dergelijke discussie wekt bij mij alleen
irritatie op - ik leer er niets van.

Peter