[linux] Re: Belastingaangifte voor buitenlanders

Zo Mrt 30 15:56:48 CEST 2008

Peter Vollebregt wrote:
| Robert,

| Heb dit ook even geprobeerd en het is inderdaad niet zo handig
| geprogrammeerd. Bij mij gaat het vanaf 'Albanese' niet verder dan
| 'Marokkaans'. De tab-toets werkt gelukkig nog wel.
|
| Het is volgens mij een echte programmeerfout.
|>
| Niet dat ik weet. De belastingdienst maakt gebruik van wxwidgets -
| misschien dat iemand die dit kent een truc weet. Een programmeur kan ier
| misschien vinden wat er had moeten gebeuren:
| http://docs.wxwidgets.org/stable/wx_wxscrollbar.html
|>
| De belastingdienst gooit een keer per jaar een forum open op de volgende
> [...]

Een pagina met truukjes en weetjes voor de belastingdienst lijkt me niet
verkeerd. Ik heb zelf eigenlijk weinig extra's hoeven te doen. Alleen
van A tot Z door de vragen.  Alleen versturen gaat wat apart. Ik moest
een beetje raden wat nu de stappen zijn en wat ik er zelf voor moest doen.

Hugo.

- --
hvdkooij op vanderkooij.org               http://hugo.vanderkooij.org/
PGP/GPG? Use: http://hugo.vanderkooij.org/0x58F19981.asc