[linux] Re: Belastingaangifte voor buitenlanders

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Zo Mrt 30 19:44:44 CEST 2008

Hugo,

Hugo van der Kooij schreef:

> | plaats: http://www.pvcf.nl/easytax/ |
> | meer terug te vinden zijn. |
>
> Een pagina met truukjes en weetjes voor de belastingdienst lijkt me niet
> verkeerd. Ik heb zelf eigenlijk weinig extra's hoeven te doen. Alleen
> van A tot Z door de vragen.  Alleen versturen gaat wat apart. Ik moest
> een beetje raden wat nu de stappen zijn en wat ik er zelf voor moest doen.
Als we de nieuwe website op gaan brengen kunnen we ook wel een forum
erin hangen waar we dit soort zaken boven water kunnen halen. De
'slechte website' acties zouden daar ook mooi in kunnen passen en dan
wordt het ook iets waar iedereen aan kan bijdragen.

> Hugo.

Peter