[linux] Re: Belastingaangifte voor buitenlanders

Robert W Best rwbest op sapo.pt
Ma Mrt 31 09:03:42 CEST 2008

On Sunday 30 March 2008 11:02:51 joop gerritse wrote:

> Het is mogelijk om de nationaliteit te displayen op de knop zelf.

Ja, kies eerst Kroatie. Zet daar in het invulveld de muis op (een
handje) en kies dan verder met arrow-down. Bedankt, dat werkt, maar
het blijft klungelen ...

Robert Best
--
http://rwbest.no.sapo.pt/