[linux] Re: Belastingaangifte voor buitenlanders

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Zo Mrt 30 12:02:51 CEST 2008

On Sunday 30 March 2008 11:16:25 Robert W Best wrote:
> Ik woon in Portugal en heb van www.belastingdienst.nl / Particulier /
> Buitenland de Autopackage voor aangifte met Linux geïnstalleerd.
>
> Nationaliteit en woonland kiezen gaat moeilijk omdat de kolom landen
> niet verder gaat dan Kroatie op mijn scherm en naar beneden scrollen
> niet gaat. "Blind" met arrow-down vond ik dat Nederland 13 en
> Portugal 19 plaatsen onder Kroatie staat, maar dat werkt niet echt
> handig.
>
> Ik heb het geprobeerd met SuSE 10.3 KDE, Mandriva 2008 en Ubuntu 7.10
> die ik op verschillende partities heb staan, maar het probleem is
> [...]

Het is mogelijk om de nationaliteit te displayen op de knop zelf. Iets met
rechtermuistoets of zo. Zo heb ik het gedaan. Maar je hebt gelijk, het moet
beter kunnen...

--
J.J. Gerritse
Mühlenstraße 11